Додаток 2
до протоколу №01 від 22.08.2017
РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
КОМУНАЛЬНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА УСТАНОВА
«БЕРЕЗНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ»
БЕРЕЗНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
ВИСТУП
«ВПРОВАДЖЕННЯ ОНОВЛЕНИХ ПРОГРАМ У
ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»
(в рамках першого засідання керівників шкільного методичного об’єднання
учителів початкових класів та вихователів групи продовженого дня
з теми «Організація освітнього простору початкової школи в умовах змін»)
Підготувала
Самойлюк Таїсія Василівна,
учитель початкових класів
вищої кваліфікаційної категорії
Полянської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Щоб забезпечити нову якість української освіти ще до запуску Нової
української школи, Міністерство освіти і науки розвантажило і оновило
навчальні програми для початкової школи та змінило методичні рекомендації
для вчителів. Наразі змінено всі 14 програм для 1-4 класів з українською мовою
навчання. Програми затверджені Колегією МОН 4 серпня, обговорені на
вчительських конференціях і запроваджені в школах вже з 1 вересня 2016року.
Школа давно не відповідала потребам суспільства. Це відчували усі.
Індикатором стало обговорення програм початкової школи. Я не чекала такого
активного обговорення. Розвантаження і оновлення програм було здійснено спільно з відкритою платформою EdEra, на якій всі програми були виставлені для публічного
обговорення і коментування. Понад 4тис коментаторів - учителів, науковців,
батьків, – залишили понад 8тис. пропозицій, більшість з них – від вчителів
практиків. Завдяки онлайн-обговоренню доступились і сільські вчителі за яких
все вирішувалось у радянські часи. Така ж процедура відбулась і під час
обговорення проекту Державного стандарту у цьому місяці.
Повторне обговорення програм, вже з внесеними змінами, показало, що
більшість задоволена внесеними змінами і тим, що думка дописувачів під час
громадського обговорення була врахована.
Учні 1–4х класів, за свідченням опитаних учителів і батьків, дуже
перевантажені. Чимала кількість інформації у програмах не відповідає віковим
особливостям учнів. Як результат – школяр уже 3 класу втрачає інтерес до
навчання. Отже, нагальна потреба – осучаснити те, що вивчає дитина в
початковій школі. Бо від того, що відбудеться з учнями в початковій школі,
залежить те, наскільки успішними вони будуть в основній школі, в подальшому
Додаток 2
до протоколу №01 від 10.02.2017
РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
КОМУНАЛЬНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА УСТАНОВА
«БЕРЕЗНІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ»
БЕРЕЗНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
ПОЛІКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ПЕРЕДУМОВА ВИСОКОГО РІВНЯ ПОДАЛЬШОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ тут
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.