Інклюзивна освіта

      Питання інклюзії варто розглядати не тільки в аспекті створення доступного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні.
Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії.

мhttps://drive.google.com/open?id=1r60QGM6Opa2gFgYNt1RR_D14KEJSFrFG

https://drive.google.com/open?id=1nvdBCUz9wH5gzfIakbEyskezeL-rurzf 
    
https://drive.google.com/open?id=1Q8uu8HyBaAOxXoYbNfHtrZOjFss95WBr

https://drive.google.com/open?id=1rsZr5Q6R81JA498BmX4B7g8jeYCMS6i4

https://drive.google.com/open?id=13u4PUHfvJyUyEi16gpXSvc9fV5DKjDr_
        https://drive.google.com/open?id=1nWw-xbpBxx_ijhAhwRXPe78g1DcCQ2Cb

https://drive.google.com/open?id=1kWOKAZNQpVlEO90VeFcD3WNhrQ8Shj_L

https://drive.google.com/open?id=1TXEKfUIzRuBNKtMgobyB1p7ljFqDNbwR

https://drive.google.com/open?id=15p9Wce7Z7O1Lwhps4cVJyxVOec4wa0qM
                                                                                                     
https://drive.google.com/open?id=14UCLJQYxAk6xhxjJxWl4qm5wx-EyEnq_

https://drive.google.com/open?id=1b4TJ8IbPy6pqJvKtJL-Ni7Ywl5KLaf9D
                    





Основні  документи


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ  НАКАЗ  23.04.2018 м. Київ N 414


Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти   тут


Лист Міністерства освіти і науки України від 06.08.2018 №1/9-485 Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти в 2018/2019 навчальному році  тут 

Лист МОН №814 від 26.07.18. "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами".        тут

 ЗАТВЕРДЖЕНО  постановою Кабінету Міністрів України  від 22 серпня 2018 р. № 617    ПОЛОЖЕННЯ  про ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти       тут

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 14 лютого 2018 р. № 72 Про ЗМІНИ, що вносяться у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. № 1096 Щодо надбавки до 20% педагогічним працівникам, які працюють в інклюзивних класах. тут

  Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 №609   Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.   тут

Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.02.2018 №90 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205» - щодо введення додаткових ставок: 1 ставка асистента вчителя, 0,5 ставки (9 год.) вчителя-дефектолога. тут

Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»  тут

Т. САК  Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі  тут
                             

Т.САК   НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА для спеціальних загальноосвітніх шкіл

для дітей із затримкою психічного розвитку 2014р.   тут
   
  Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з ООП  тут

Індивідуальна програма розвитку (зразок)тут




    Індивідуальна навчальна програма

 Календарно-тематичне планування
 на 2018/2019 навчальний рік
для 4-Б класу  І семестр з інклюзивним навчанням  тут

Календарно-тематичне планування
 на 2018/2019 навчальний рік
для 4-Б класу  ІІ семестр з інклюзивним навчанням  тут

Календарно-тематичне планування 

на 2017/2018 навчальний рік
для 3-Б класу Ісеместр з інклюзивним навчанням тут

Календарно-тематичне планування 

на 2017/2018 навчальний рік
для 3-Б класуІІ семестр з інклюзивним навчанням тут 

Немає коментарів:

Дописати коментар