Інформаційна картка
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Самойлюк Таїсія Василівна
|
Посада
| Учитель початкових класів
|
Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту)
|
Полянський ліцей Малинської сільської ради
|
Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)
|
Вища, Рівненський державний гуманітарний університет, 2003
|
Самоосвіта (за останні 3 роки)
| 25.02.21 Свідоцтво про підвищення кваліфікації в РОІППО 03.07.20 Свідоцтво про підвищення кваліфікації в РОІППО
30.11.18 Сертифікат професійного зростання вчителів, які навчатимуть учнів перших класів у 2019-2020 н.р. РОІППО
28.10.18 Сертифікат онлайн-курсу EdEra "Участь батьків у організації інклюзивного навчання" 28.10.18 Сертифікат онлайн-курсу EdEra " Домедична допомога" 21.10.18 Сертифікати (7) освітнього проекту «На Урок» за публікацію авторського матеріалу «Календарно-тематичне планування для 3 класу".
03.10.18 Свідоцтво учасника вебінару освітнього проекту «На Урок» «Співпраця вчителя та його асистента в інклюзивному класі»
05.10.18 Сертифікати (3) освітнього проекту «На Урок» за публікацію авторського матеріалу «Календарно-тематичне планування для інклюзивного класу ЗПР 4 кл.»
30.09.18 Сертифікат онлайн-курсу EdEra «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами».
05.06.18 Сертифікат онлайн-курсу EdEra “Онлайн –курс для вчителів початкової школи»
29.01.18 Сертифікат онлайн-курсу Prometheus «Критичне мислення освітян»
20.12.17 Свідоцтво про підвищення кваліфікації в РОІППО
Березень-квітень 2017 Сертифікат учасника обласного інтернет-форуму педагогічних працівників Рівненської області «Початкова освіта: від школи знань до школи компетентностей»
07.10.16 Сертифікат учасника районних педагогічних читань «Гуманна педагогіка - основа сучасної освіти».
13.10.16 Сертифікат учасника вебінару вид.групи «Основа» « «Різношерстий клас». Як правильно працювати в класі зі складною структурою»
26.10.16 Сертифікат учасника вебінару вид.групи «Основа» «Дидактичний інструментарій вчителя ХХІ століття: технології, методики, прийоми, які підвищують продуктивність розвитку й навчання».
17.11.16 Сертифікат учасника вебінару вид.групи «Основа» «Психологічні особливості роботи з педагогічно занедбаними дітьми».
23.03.16 Сертифікат учасника ХІІІ обласного конкурсу - ярмарку педагогічної творчості в номінації «Трудове навчання»
|
Нагородження
| 20.08.2020 Подяка МОН
12.04.2019 Дипломант ІІІ туру всеукраїнського конкурсу"Учитель року-2019" у номінації "Вчитель інклюзивного класу"
06.11.18 Диплом учасника конкурсу навчальних розробок "Вчительська десятка" освітнього проекту «На Урок» 22.02.2019 Диплом переможця ІІ туру всеукраїнського конкурсу"Учитель року-2019" у номінації "Вчитель інклюзивного класу" 06.12.19 Диплом переможця І туру всеукраїнського конкурсу"Учитель року-2019"у номінації "Вчитель інклюзивного класу" 21.10.18 Грамота освітнього проекту «На Урок» за активне поширення власного педагогічного досвіду серед спільноти освітян України.
05.10.18 Подяка за поповнення бібліотеки проекту «На Урок» авторськими розробками.
31.05.18 Подяка управління освіти, молоді та спорту Березнівської райдержадміністрації за створення умов для соціальної реабілітації та інтеграції дітей з особливими освітніми потребами.
31.05.17 Подяка КНМУ Березнівський РМК
19.06.17 Грамота управління освіти, молоді та спорту Березнівської райдержадміністрації.
17.02.16 Диплом за І місце в районному етапі конкурсу - ярмарку педагогічної творчості в номінації «Трудове навчання»
|
Загальний стаж роботи
|
26
|
Педагогічний стаж
|
26
|
Стаж роботи у даному закладі освіти
|
26
|
Робота в інклюзивному класі
|
з 03.11.17
|
Кваліфікаційна категорія
|
Спеціаліст вищої категорії, звання " Учитель-методист"
|
Посилання на Інтернет-ресурси, де я представлена
|
taisasamoyluk.blogspot.com
|
Посилання на відеорезюме
| |
Педагогічне кредо
|
«Щоб щось робити інакше,
потрібно вміти й бачити інакше...»
|
«Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна,
що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини повинно бути у сто
разів ніжнішим, чуйнішим,
дбайливішим». В.О.Сухомлинський
Інклюзія змінюється
на всіх рівнях освіти, оскільки це – особлива система навчання, яка охоплює
весь різноманітний контингент учнів та диференціює освітній процес,
відповідаючи на потреби учнів усіх груп та категорій. Цінність людини не
залежить від її здібностей і досягнень, кожна людина здатна відчувати і
думати, має право на спілкування і на те, щоб бути почутою. Жодна з них не має відчувати себе іншою – і це головне завдання
інклюзії.
Головною метою вчителя стає формування ключових компетенцій
учнів, оскільки саме набуття життєво важливих компетентностей може допомогти
людині орієнтуватися в сучасному суспільстві, сприяє формуванню в неї здатності
швидко реагувати на запити часу.
В своїй роботі я дотримуюсь позиції: «Щоб
щось робити інакше, потрібно вміти й бачити інакше... ». Ми успішні
настільки, наскільки ми керуємо змінами. Тому потрібно перестати боятися змін в
НУШ і ці зміни слід почати з себе.
Відкритість до сумнівів та відданість цінності розвитку, володіння емоційним
інтелектом, вміння поводитись в певних життєвих ситуаціях, креативно та
самостійно мислити, бачити проблему та знаходити шляхи її вирішення, уміння
знаходити нові ідеї і перевіряти їх на життєздатність, комунікабельність, співпраця з іншими людьми,
самоактуалізація – основна характеристика сучасної особистості.
Методична проблемна тема, над якою я
працюю – це «впровадження креативних освітніх технологій в
початковій школі», вирішення якої забезпечують не тільки
вчитель зі знаннями навчального матеріалу,
освітніх
стратегій, методів і прийомів навчання,
а й різноманітними способами і
прийомами організації праці учнів.
Завдання вчителя - допомогти максимально розкритися,
реалізувати свої можливості. Позитивна атмосфера в
класі, партнерські відносини, конструктивний діалог, налагоджене інклюзивне
освітнє середовище мають стати пріоритетом у навчально-виховному процесі.
Використовую деякі стратегії інтерактивного навчання
для розвитку креативного та критичного мислення: «мозкова
атака», метод «прес», «асоціативний кущ», «сенкан», ромашка та куб «Блума»,
«фішбоун», «інтелект-карта», «бортовий журнал», «дерево пізнання». Найкращий
результат досягається шляхом застосування таких методів, як взаємне навчання,
самоорганізація, емпіричне навчання, навчання в умовах, наближених до реальних,
навчання з використанням ІКТ та проблемно-орієнтоване навчання, рефлексія,
критичний самоаналіз, а також поєднання цих методів у будь-яких варіантах.
В освітньому просторі реалізовую ігрові та діяльнісні
методи навчання. Адже ігри та вправи спрямовані на розвиток не лише творчого
мислення, пам'яті, логіки і зв'язного мовлення, а й самоконтролю,
здатності співпрацювати у команді, дослухаючись до ідей та пропозицій
однолітків, згуртуванню учнів класу, подоланню булінгу,
створенню взаємодовіри. Вправи та ігри розвивають емпатію, завдяки якій школярі
навчаться розуміти емоції інших, ставити себе на їхнє місце та скеровувати
власну поведінку відповідно до емоційного стану оточуючих.
Це
сприятиме встановленню позитивних міжособистісних взаємин. Гра є не лише
своєрідною діяльністю, але також значимим процесом внутрішнього перевтілення. Методики
компетентнісного навчання «Гра з Legо», «Шість цеглинок» надають
можливість пояснювати дитині з особливими освітніми потребами основи
моделювання, принцип лічби, складання слів і виразів, утворення речень. Як
наслідок, діти проявляють оригінальність, гнучкість мислення, продукують
креативні відповіді. Головна мета введення
ігор у навчальний процес – підвищити мотивацію до навчання. Формат гри
дозволяє зробити навчання справді захопливим та результативним процесом!
Щоб
забезпечити всім учасникам якість освітніх послуг, потрібно створити в кожній
сільській школі: ресурсну кімнату з необхідним наповненням та внесенням
модифікацій, навчально-практичні центри
для педагогічних працівників, батьківські
лекторії, форуми, консультації.
Вважаю, що вчителю потрібно навчитись
керувати емоційно-вольовою сферою учнів. Тому для цього необхідно
перед отриманням диплома вчителя, отримати диплом, щонайменше,
психолога. Прагну навчитись коректно працювати з батьками дитини з особливими
освітніми потребами, бо розумію їх захисну реакцію. Професійно застосовувати
вправи з нейропсихології для активації мозку, ігрові методи навчання,
форми психологічної підтримки, види співпраці з асистентом вчителя.
Моїм захопленням є аплікація з кісток риби до якого надихнула і своїх вихованців. Учні на заняттях розвивають
моторику пальчиків рук, навчаються не тільки розуміти «мову» мистецтва, а й
бачити прекрасне, думати, співчувати, творити, радіти і наповнювати любов’ю
свої творіння.
Я вірю, що життя – це вічне навчання і лише
ефективний вчитель може розвинути талант учня наполегливою працею, якісним
викладанням, правдивим оцінюванням, порівнянням досягнень учнів з минулим
прогресом, не вішаючи ярликів.
Звісно, працювати з такими школярами нелегко, це
потребує особливого психологічного стержня, але, долаючи труднощі, завдяки
самоосвіті й ми розвиваємося. Зуміти підставити плече однокрилому ангелові,
адже ще Леонардо да Вінчі зазначав: «Якщо запастися терпінням і виявити
старання, то посіяні зернини знань неодмінно дадуть добрі сходи. Навчання –
корінь гіркий, та плід солодкий». Й успіхи, які робить дитина з особливими
освітніми потребами, проходять крізь нас по-особливому. З такими дітьми ми
робимо маленькі кроки, але ці кроки ведуть угору.
Немає коментарів:
Нові коментарі наразі не дозволено.